Thursday, May 7, 2009

:: NEW BORN JORDAN ::

Assalamu'alaikum wrt...

Ucapan Salam Tahniah buat Jaziratul Shila (JsJ) dan suami atas kelahiran anak perempuan mereka yang pertama hari ini pada pukul 1.50pm di Hospital essra', Amman (hospital yang sama Uwais, Hanin dan Munsief dilahirkan) :)


Alhamdulillah, bertambah lagi warga Melayu Amman dengan lahirnya baby girl Nuha Arissa (akal yang pintar, bijak,mantap) ye ke shila?hiii ... ha, Lepas ni sapa pula.. hiii :)

Syukur, semuanya selamat dan kami sekeluarga (bayt Amzar) doakan agar mama dan baby Nuha Arissa sihat selalu dan dimudahkan segalanya. saya terima message dari shila ptg tadi memberitahu kelahiran tersebut. Hubby bersama Ustaz Mujahid sudah pun menziarahinya di Hospital selepas pulang dari Maktabah Jami'ah Urduniyyah. Hospital ni berhadapan je dengan Jami'ah tersebut. InsyaAllah esok saya pula akan menziarahinya..

Gambar tak dapat disertakan sekali.. hiii..hubby tak bawa camera. Insyaallah akan lampirkan kemudian :) x sabar pulak nak g tengok baby baru..hiii

~MABRUK 'ALAIKUMA!! KULLU 'AM WA ANTUM BI ALF KHAIR~

2 comments:

Ilyana Ar Razi said...

alhamdulillah.
kim salam kat shila. bgtahu akak ucap tahniah.
nanti ayu tangkap gmbar byk2.
uwais bila nak dpt adik? :)

Unknown said...

insyaAllah.. nanti ayu sampaikan salamnya dan amik gambo byk2..hii..mmg slalunya bawa camera sbb ianya adalah hp.haha.. adik kepada uwais? erm..insyaallah kalu ada rezki x kemana..hiii (ayat abi) ;)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”