Wednesday, May 6, 2009

:: LAUNCH THE NEW ONE ::

Assalamu'alaikum wrt...

Salam Bahagia Sinar Ceria semua.. :)
Hari ini saya nak launch sblog baru saya yang baru bertapak beberapa hari yang lalu.. diberi nama UMMI'S KITCHEN dengan tema "Cooking Through Your Heart, Mix With Love, So You Find The Happiness".

Erm, actually segan juga nak bagitau tapi mengenangkan niatnya untuk berkongsi rasa resipi yang ada, tambah dah lama simpan hasrat ini, saya launch kanlah.. ianya koleksi biasa dan simple saja, apatah lagi nak dikata luar biasa.. Cumanya nak berkongsi minat memasak dan nak belajar memasak dari apa yang saya telah buat, dari teman-teman dan dari pengalaman sebelum2 ini..

jadi saya amat menyambut baik jika ada sahabat-sahabat dan teman-teman yang ada idea masakan dan resipi tu, boleh sampaikan pada saya. InsyaAllah moga ianya bermanfaat untuk semua dan saya akan linkkan kalian. sila-sila ke laman masakan 'biasa' saya :
http://bayt-amzar.blogspot.com/

Syukran :)


4 comments:

Ilyana Ar Razi said...

wah bestnya.
masa2 terluang kat sana bole tingkatkan kemahiran memasak.
prepare nak buka restoran la ni yer :)

Unknown said...

ila K.Yana:
ehem! yelah kot..hehe
insyaAllah..amiin!:)

ummu ammar said...

salam...

mabruk... bolehlah akak rujuk pd blog ayu plak lepas ni...

Unknown said...

ila k.shila:

wslm..

syukran..

bissurur.. ;)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”