Saturday, November 1, 2008

Masih busy..

salam ceria salam ukhuwwah bertaut...

semalam sibuk dengan masak2 untuk program AGM PPMA (Perwakilan Pelajar Malaysia Amman.. buat sate dan kuah kacang... dan hari ni sibuk kemas rumah dan masak2 skit utk hubby bawa ke majlis bersama Naib Cancelor USIM yg tiba di sini semalam...setiap rumah kakitangan USIM yang belajar di sini perlu membawa sejenis lauk atau makanan lain2..rumah saya kena sediakan masakan daging..jadi saya sediakan daging masak beriani...:) sebab nak buat dalca atau kari biasa.. dh selalu sangat masakan tu..

untuk kak ina dan Ara yang mahukan resipi sate dan kuah kacang tu, nanti ada masa saya akan list kan di sini ye.. harap bersabar.. 'cehhhh macam sedap sgt je resipi aku nih'..kui3x.. bukan ape sebabnya ni adalah resepi dari mak saya di kampung..( dulu mak dan abah wat niaga Sate..hiii.. adalah lain skit kot..

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”