Wednesday, November 19, 2008

jalan2...

Salam Penuh Senyuman...:)

arini saya bersama teman lain di Sweileh akan berkunjung ke rumah Kak Lin di Duar Madinah... uwais dah bersiap memakai bajunya... untuk ini saya sediakan cheese cake berperisa strawberry..:) heheee asalny nak topping krim strawberry+kepingan coklat tapi tetiba nk angkat betulkan loyang tertumph..uhuhuuu..abis baju.. tp alhmdulillah still ok keknya... ada;lah sisa rasa strawberrynya...hehee...




pastu malam tadi ustaz mahyuddin bersama zaujah datang ke rumah kami saya sediakan untuk mereka 'Penne Hailam'..(selera moden Tempatan) hehee... saya ubah sikit lah ikut selera saya dan bahan2 yang ada di sini...:)



oK, NAK SIAP utk BERTOLAK..jmp lg..;)

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”