Saturday, November 15, 2008

Aksi Uwais...

Salam Sinar Ceria Salam Senyuman Gembira...

Uwais membuat sedikit kejutan untuk Ummi dan Abinya pada malam ini lebih kurang pukul 8.20pm sedang abinya di ruang tamu dan umminya sibuk di dapur...



Ha itu aksinya bila diminta mengulangi apa yang dibuatnya sendirian sebelum itu..:) lagaknya macam orang besar padahal umurnya baru nak mencecah 11 bulan... Oh anakku..
mungkin pada sesetengah orang ini perkara biasa tp buat ummi dan abinya yg pertama kali memiliki seorang anak ni...dan umurnya belum 1 tahun, menjadi sedikit kejutan sementelah anaknya ini ada-ada saja perkara baru yg dia buat setiap hari..mmmuuuaahhhh!! sayang anak ummi abi..!!:D

*umminya tersasul cakap "tengok betapa hebatnya.." dan dibetulkan dengan Allah Maha Hebat yg menciptakan!!* harap maklum.;)

2 comments:

ABU LUQMAN said...

السـَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكاَتُهُ
Salam Persahabatan.
Cerita Uwais dalam blog ini benar benar mengimbau kembali kenangan saya semasa belajar di Jordan sekitar tahun 1992-1997. 21hb Mac (sehari selepas hari keputeraan AlMalik Hassan) lahirlah putera sulung kami yang bernama Luqmanulhakim. Kini Luqmanulhakim telah berusia 11 tahun. Seandainya ada apa apa berita tentang Jordan ,bolehlahdikongsikan bersama. Terasa rindu sangat dengan Jordan.

Unknown said...

وعليكم السلام ورحمةالله وبركاتة

كل عام وأنتم بخير..

salam persahabatan.
Alhamdulillah..anak kami ni pun lahir di bumi anbiya' ni pada 23 disember lepas..;) insyaAllah...:)
syukran kerana sudi ziarh blog tak seberapa ni..terharu rasanya..hii.. Hayyakallah!!

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”