Tuesday, February 3, 2009

Farewell buat Saudara Ismail...


Hubby, Uwais dan ismail

Kami sekeluarga mengucapkan selamat jalan dan selamat tiba ke tanah air kepada jiran kami saudara Ismail yang telah pun tamat pengajiannya dalam Bahasa Arab (kuliah Lughoh 'arabiah) selama setahun... Saudara ismail adalah junior kami di IIUM Gombak dan sebelum ini mengambil ijazah mudanya dalam bidang accountant. Diharapkan beliau mendapat sebanyak manfaat dan pengalaman berguna buat dirinya khususnya dan masyarakat ammnya... Mungkin Ismail akan mula bekerja ye.. All the Best for you!!

Dan malam tadi kami warga Sweileh, Amman menghadiri majlis perpisahannya dan bacaan yasin serta doa selamat buatnya di rumah syabab-syabab berdekatan dengan rumah kami... Terima kasih atas jemputan. :)




saya dan Aisyah (keturunan yaman - Indonesia - Australia)


~ saya dan mama Diyana yang juga akan pulang ke tanah air dalam beberapa hari terdekat ni.. huhu... sedey... :(

P/S: di sini saya nak sampaikan pesanan dari Ustaz Razi buat Zaujahnya yg diridui di malaysia (Kak Yana)... katanya sampaikan salam ana pada zaujah ana ye.. hihii..
~kak yana, ayu rasa ustaz ni rindukan masakan kak yana nih.. ;)~

3 comments:

Anonymous said...

في أمان المولى يا أخي العزيز، إن شاء الله لنا المراسلة.

Ilyana Ar Razi said...

salam,
harap2 ust mail tak lupa barang yang akak pesan dr ust razi. :) ust razi pun mcm tahu je yang akak rindukan "masakan" nyer. kih kih kih. diana dan ust zul pun dah nak balik ker? ust zul dah selesai viva yer? takpela, nanti akak call diaorg kat msia. ayu & uwais tak balik cuti2

Unknown said...

kak yana: ooo.. patutlah.. hihi... ha'ah.. insyaallah awal atau tgh bln dua ni... erm.. tak taulah kak, agaknya sampai abis study abg nnti kot br balik masia..huhu... nak makan kerang...huhuu... ;)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”