Friday, April 24, 2009

:: Lagi Gambar Penuh Ma'rad ::

Bismillahirrahmanirrahim..

Hari ni terasa lebih rajin lak nak entrikan lagi gambar2 sekitar Ma'rad Thaqafi Dauli tu.. :D

ala-ala Ummatic Week tika saya di IIUM dulu.. cume bezanya di IIUM dulu ada juga buat booth jualan dan tapaknya lebih luas.. :)





















Tahniah Buat semua Warga Melayu Amman yang terlibat menjayakan Ma'rad untuk Malaysian Booth !!

1 comment:

Haji Jim Nun al Urduni ( ABU LUQMAN ) said...

Assalamualaikum,
Tahniah kepada seluruh warga Malaysia di Urdun Satu program yang baik serta persembahan yang menarik. Semoga dengan ini, masyarakat arab serta warga ajanib yang lain akan lebih mengenali Malaysia. Untuk makluman Ukhtie, saya di Malaysia baru sahaja selesai menganjurkan satu program Astronomi yang diberi nama Malam Jelajah Angkasa. Untuk maklumat lanjut,Sila lawati blog saya.

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”