Wednesday, January 14, 2009

Uwais dan Tabung Baba Telefonnya...

Assalamu'alaikum wrt...


Tempoh hari shopping ke satu Supermarket cari barang keperluan rumah sikit... terjumpa lah tabung yang dikeluarkan oleh Syarikat ToyoralJannah.. Dek kerana Uwais amat meminati kedua-dua artis cilik arab bertema islamik berbakat besar, Al-Mu'tasim billah dan Walid Maqdad, saya pun belilah satu untuknya sebagai suntikan semangatnya agar lebih rajin menabung! hehe.. harga tabung tu JD1.5.. =)




------------------------------------------------------

Pemberitahuan: dah lama tak online dan tak update blog sebab laptop kami got problem lagi.. nampaknya tunggu hubby abis final exam ni barulah bawa baiki ke pusat service HP.. huh serangan virus memang berbisa! kalu tak boleh baiki alamatnya hubby terpaksalah cari penggantinya yang baru... sian hubby..adalah hikmahnya tu ye hubby..sabar ye.. =)

Ini pun atas jasa baik Marwah dan suami bagi pinjam pada hubby sementara hubby siapkan assignmentnya baru-baru ni.. jazakumullah khairan kathir...

---------------------------------------------------

Note: Teruskan berdoa untuk Palestinian!! Pertolongan Allah pasti akan tiba jua nanti... Innallaha ma'assobirin..

Note: Ma'annajah Bittaufiq buat hubby tersayang sempena final exam ni.. dan tak lupa juga buat adik2, sahabat2 sume yang berada di bumi Jordan yang turut menghadapi final exam..semoga dipermudahkan segalanya oleh Allah SWT. amiin.

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”