Saturday, January 10, 2009

Surprise muzaharah di Tabarbur




Semalam ada Muzaharah Terbesar yang diadakan di antaranya Amman, Turkey, Palestin dan tak lupa juga Bumi tercinta malaysia menyuarakan tentangan terhadap Kezaliman Yahudi laknatullah ke atas bumi gaza... Sedihnya rasa bila tak dapat join mereka... hanin sekeluarga pergi bersama shabab-shabab (jiran atas apartment saya). Susah pulak saya nak join mereka memandangkan hubby pun tak dapat join sebab kerja kuliahnya yang masih belum siap... huhu..


Tadi Marwah dan shahrul tunjukkan pada kami gambar2 yang telah mereka snap sepanjang demo tu semalam... ada yang surprise tau! huhu.. saya yang termimpi uwais dapat jumpa 'mereka berdua', at last Hanin yang dapat jumpa dulu.. ;p pandai ek korang wat surprise kat k.ayu... bagi k.yu tengok gambar2 korang ni tanpa cite dulu... :p



Ha, inilah surprisenya..huhu.. hanin dah jumpa live Asim & walid Maqdad...dan baba mereka pemilik channel Toyor-al-Jannah, Khalid Maqdad... Uwais tengok jelah gambar ni... huhu
apa-apapun, yang penting sekali agar keamanan kembali di Bumi palestin.. Jangan putuskan doa kita buat mereka ye. =)

3 comments:

shoutulnisa said...

hehehe..kalu uwais pegi mesti byk citer dapat k.ma baca bila ummiuwais join skali huhu

Anonymous said...

hehe...suprise biasanya sesuatu yang spesial untuk org yg kite suke...eh ummi lupe nk gtau bdk2 syabab tu tak gi pun lah. kitorang due je.

Unknown said...

shotulnisa:huhu..yelah akma...

Ummu hanin:oh yer..yeker..hehe salah dengar kot.. ;)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”