Saturday, January 24, 2009

Rehlah Family...

assalamu'alaikum wrt...

salam sinar ceria kembali...

Masuk arini dah 5 hari saya demam selesama dan batuk2... teruk jugalah sampai hilang suara ni.. tenggelam timbul bunyinya.. terpaksalah kuatkan suara yg sebelum ni memang dah kuat, kalu nak bercakap... tapi masih lagi orang tak dapat tangkap apa saya cakap..huhu.. sengau2 jadinya suara nih..

tambah pulak 3 hari 2 malam ber'rehlah' 3 Family dan seorang bujang ke laut mati, Karak castle, bermalam di Aqaba( buat BBQ malamnya) then stay at Aqaba for 2 nights, perjalanan pulang melawat Petra (antara 7 ajaib di dunia)... memang penat tambah dengan selsema batuk ni... tapi alhamdulillah Allah masih beri saya kekuatan, seronok sangat dapat ber'rehlah' bersama mereka.. (Ara's family,marwah's Family dan Adik Ismail) Alhamdulillah...

Terima kasih banyak-banyak buat suami tersayang yang bawa saya dan uwais bercuti selepas final examnya.. tak lupa juga buat Shahrul (sagol) yang banyak berkorban membawa kami semua ke destinasi lawatan kami ni.. walaupun masih penat membawa pelancong dari Doha melawat Jordan, tetap berusaha membawa kami pula untuk bercuti bersama.. penat tu drive van jauh-jauh.. huhu... jazakallah khairan kathir... dan tak lupa buat Marwah,Ara dan suami serta Ismail.. thnaks for everything...bagi guna camera berphoto bersama..dek camera kami rosak tempoh hari...huhu... maaf atas salah silap dan kekurangan ye.. ada rezki kita ber'rehlah' bersama lagi..hihii... such wonderful holiday... =)

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”