Wednesday, July 29, 2009

:: Ucapan2 ::

Assalamu'alaikum wrt..


Salam Takziah dr kami buat keluarga ipar saya @ mertua kakak kembar saya yang baru kehilangan bapa mertuanya kelmarin. Semoga Allahyarham ditempatkan dalam kalangan para solihin dan rohnya dicucuri rahmatNya.. Moga tabah dan sabar dalam teruskan kehidupan. Al-Fatihah buat Allahyarham.


************************

Kami Ucapkan tahniah buat Ustaz Zul & Rifhan Diyana atas kelahiran anak kedua mereka (perempuan) 5 hari lepas (24hb Julai 2009) di Hospital Klang. Moga anak ini menjadi anak solehah, pemangkin cita-cita kedua-dua ibu bapanya, InsyaAllah. Srikandi buat agama, bangsa dan negara!

************************

Kami doakan buat sahabat Ara yang kini sedang di hospital. Doa kami semua di sini agar esok segalanya berjalan lancar dan selamat. InsyaAllah Khair.. Rabbi yassir wala tu'assir. Moga ibu dan baby semuanya sihat dan selamat! amiin.


************************

wassalam

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”