Sunday, October 12, 2008

Hari yg busy bg ummi..

Bermulalah detik ini detik yang sibuk bagi saya... manakan tidak hari ini adalah hari permulaan menjaga 2 orang bayi berusia 9 bulan..iaitu anak sendiri uwais dan baby mama marwah, Hanin... bg saya ini sebagai permulaan dan percubaan menjaga mereka berdua bersama... saya menolong marwah menjaga anaknya kerana beliau menghadiri kuliah bersama suaminya...so, saya akan menjaganya hanya pada hari mamanya ada kuliah iaitu hari ahad, selasa dan khamis... moga Allah permudahkan segalanya..;)

****

Alhamdulillah lepas percubaan pertama..hihiii... insyaAllah rasenya x lah susah sgt nk jaga..tp maybe lani anak2 ni tgh selsema beralih cuaca...tu yg nak minta perhatian lebih tu...insyaAllah ummi akan cuba sedaya upaya jaga uwais dan hanin dgn baik k? ;)

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”