Tuesday, October 14, 2008

Beraya di Jordan

Semalam kami warga Amman Malaysia beraya di Rumah Pengarah MSD Hj Sulaiman atas jemputan beliau sekeluarga... pelbagai makanan dihidangkan... antaranya nasi ayam, mee kari, laksa pahang, laksa kelantan, nasi impit dan jg pelbagai aneka kuih raya... memang best!!! terima kasih tuan pengarah sekeluarga atas layanan yg mesra..:)

dan kesempatan itu juga saya dapat berjumpa dengan kenalan baru yg datang ke Jordan antaranya Mahara (zaujah ust Muhaimin), Nazirah (degree Student) dan juga Kak Adhanawati (PhD)...Welcome to Jordan..!!


bersama Jazi,Nazirah,Mahara dan sikecil hanin






No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”