Saturday, April 26, 2008

Di mana Adik Kuntum saya...???




Manalah adik kuntum saya yang sorang ni.. kawan baik saya ni... sesape yang mengenali dan ada berhubung dengannya, minta hubungi saya di alamat sweileh, Amman, Jordan ye. heee atau lebih senang di alamat email saya : syawal_ogos@yahoo.com..huuuu...mg cepat dipertemukan! ataupun kalu adik kuntum sendiri yg menghubungi saya..sekian. ;)

***** ***** ******

heh... saje jer acah advertisement di atas ni... erm, buat sahabat baik umi, Pn Zahrina yang kini khabarnya sudah berbadan dua menanti kelahiran permata hati buah cinta pertama, moga segalanya berjalan baik dan selamat..inSyaAllah sempatlah kita berjumpa bila umi balik bercuti ke Malaysia nanti... tunggu..!!! I Miss U so Much! Take Care ukhti!

2 comments:

silversarina said...

salam perkenalan,

makcik bloghopped dari blog ina sweileh....

Seronok bila tau bertambah warga sweileh dan lebih manis lagi bila bertambah bloggers di sana... rindu pada semua warga sweileh.. kita tak sempat jumpa ...comelnya uwais ...mula ingatkan diyana isteri ustaz zul :)

Unknown said...

salam perkenalan di sambut...:)

ni pn raja sarina tu kn? kak ina selalu jg cerita...heeee

salam ukhuwah fillah! dr kami sekeluarga...

hayyakillah!

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”