Wednesday, April 14, 2010

Ahlan rabii'.. Ma Ahlaha

Ahlan Rabii'.. Welcome Spring.. Ma Ahlaha..

Sekarang Jordan sudah memasuki spring.. Maka banyaklah bunga2an yang sudah mekar berkembang.. Indah warna warninya.. tapi sebab tak banyak berjalan explore bunga2 yang mekar, umi sempat snap beberapa bunga je.. ;) erm, pohon buah-buahan pun sudah mula menampakkan hasilnya.. Kedatangan musim panas ni buat umi tak sabar.. sebab apa.. sebab pelbagai buah-buahan akan ada di pasaran.. Alhamdulillah 'ala kullihal.. :D

Maha Agung Allah yang menjadikan bumi ini indah serta nikmat dan kurniaanNya yang sangat banyak... MasyaAllah.. Alhamdulillah....


bunga kegemaran umi.. ;)

pohon buah yang sedang berbunga.. Subhanallah..



strawberi.. alhamdulillah.. lepas ni banyak lagi buah-buahan akan muncul.. Iskandania, Mishmish, karaz, ceri, plum etc..





Note
: Umi, abi dan uwais doakan agar anakanda Hanin cepat sembuh..! Cian kakak Hanin.. nanti kita boleh jalan2 ye lepas sihat.. :) tunggu mama update kat blog... mama..mama.. ting tong..!!

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”