Saturday, March 13, 2010

Nu'aym yg Cute..

Semalam Uwais bersama abi dan umi pergi ke rumah 'ammu mus'ab dan Ude Ain.. Uwais sejak pulang dari Malaysia aritu belum ziarah lagi adik Nu'aym.. Cuma kami mengenalinya dari laman facebook mamanya.. :) Sekarang Nu'aym pun dah masuk 2 bulan dan sudah memiliki berat sebanyak 6.6kg.. Sihat dan semangat! geram tengok muka Nu'aym yg sangat comel! masyaAllah.. Subhanallah.. :) Ok, adik Nu'aym.. ada masa lagi kita jumpa lagi ye.. moga membesar dengan sihat! Jadi anak yg soleh, cemerlang dunia akhirat..insyaAllah.. :)



comel sangat bila adik Nu'aym tido.. hihii..


Mabruk 'ammu dan Ude.. Moga kehadiran cahaya mata pertama ini menambahkan lagi kebahagiaan hidup kalian.. Allahu Yubarik 'alaikuma..



best,
uwais amzar

3 comments:

Ain Allen said...

wah.. ade posting psl nu'aym la! hehe... insyallah2.. amin2 doa kak ayu tu.. :) gamba die bulat mata tu klaka laa kak yu! hahahaa

Unknown said...

amiin.. sama-samalah kita.. :)

ha'ah mmg comel sgt mata dia.. buka besar! :) terkejut kna flash camera agaknya.. hehe

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”