Friday, March 6, 2009

Hubby-Masa-Buku


erm...beginilah abi uwais setiap hari tiap masa.. katanya masanya kini sangat berharga. fokusnya lebih banyak pada mentelaah buku pelajarannya.. tanpa mengabaikan tugasnya sebagai seorang hamba padaNya yg Esa, pada keluarganya... tinggal 2 hari je lagi exam kafa'ah @ kifayahnya sebagai syarat untuk start menulis tesis phDnya nanti..




beginilah situasinya..buku saya dah tak kira berapa..bertimbun macam ni lah agaknya kan abg..?? hehe..





walaupun kadang kala hubby ter'syahid' seketika...kih3x..saya kesian lihatnya..dek kesejukan sekarang ni, memang ujian mengantuk tu menjadi2..dengan tak cukup tidurnya..huhu..


insyaAllah abg, moga-moga dengan kesungguhan dan pengorbanan abg untuk itu akan diberi ganjaran sewajarnya oleh Allah dan semoga sentiasa dalam keberkatan ilmu yg dikurniakanNya meniti masa untuk berjaya dengan cemerlang. Allahlah sebaik2 segala pergantungan harapan. kuatkan semangat dan kami sentiasa mendoakan yg terbaik untuk abg. Moga abg berjaya dunia dan akhirat!! insyaAllah... =)


yg sentiasa menyokongmu,



1 comment:

FirJah said...

dugaan duagaan..hehe..
selamat ya..
ulat buku tak pe..huah huah huah

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”