Tuesday, May 11, 2010

Contest Tidur Paling Comel

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamu'alaikum wrt...

Buat pertama kalinya umi luangkan masa untuk mencuba menyertai contest yang disediakan oleh kalangan kawan2 umi sendiri... contest tidur paling comel ni umi dpt dr blog kawan umi... hanna... :) saja je nak try.. cuba nasib..hehe...

Syarat-Syarat contest: Klik di sini... sapa-sapa yg berminat, bolehlah join sekarang :) due date dilanjutkan hingga 31 Mei ni..


************************************************************

...Tidur Anakku Sayang...

gambar yg umi pilih.. tidur bersama anak kucing kesayangannya yg juga merangkap sebagai bantal peluknya.. ;) banyak gambar tidurnya tp umi pilih yg ni lah... ;)

Nama : Uwais Amzar Bin Mohammad Najib

Umur: 2 Tahun 4 Bulan

Tarikh Lahir : 27-12-2007

Warna Kesukaan : Biru


2 comments:

INSPIRASIHANA said...

Ayu..best la gambar tu..hehe..semoga berjaya...Ayujoinla contest Hana pula..Contest Rumahku Syurgaku..ye..hehe..(",) http://hannakids.blogspot.com

BAYT AMZAR said...

hanna.. insyaAllah mmg ayu nk masuk jg yg hana punya contest tu..hiii... tp nanti dulu... lambat lg kan due nya... nk kna pilih gambar yg plg berkenan... ;)
syukran.. :)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”