Thursday, May 20, 2010

AhLaN Ya WiDaD AdLiNa MohD ErHaM


Alhamdulillah... Call Malaysia, dpt perkhabaran gembira. Baru dapat anak buah sorang lagi kelmarin, anak kepada abg umi yg sorang tu. ;)


Nama baby: Widad Adlina Bte Mohd Erham :) bayi perempuan yg comel ini dilahirkan di Hospital Pekan, pahang, seberat 3.6kg.. Syabas dan tahniah buat K.Ita & Abg Am. Mabruk 'alaikuma..


Moga dengan Kelahiran mutiara hati ini menambahkan lagi ceria dan bahagia buat kalian... moga membesar dengan sihat dan menjadi mujahidah islam pembela agama Allah tercinta..! amiin.. :)




* Thanks to my twin, forwardkan gambar si comel ni.. :)
** selepas ni kami menunggu perkhabaran gembira lagi 3 adik beradik sebelah abg yg jg akan mendapat baby masing2 masa terdekat ni.. :) Alhamdulillah.. sungguh anak itu Anugerah dan Rezki Allah!
*** Pastu insyaAllah giliran umi dan kakak kembar umi pula ujung thn ni.. ;) moga selamat dimudahkan dan selamat semuanya..amiin..

No comments:

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”