Thursday, December 23, 2010

~ Eid Mielad Sa'ied ~

Alhamdulillah...

Hari ini 23 Disember 2010, genaplah usia anakanda kami abg uwais amzar 3 tahun..!! wah.. rasa cepatnya masa berlalu.. Lahirnya di bumi anbiya' ini 3 tahun lepas memberi ummi satu pengalaman baru dalam hidup.. dan juga belajar untuk lebih kuat dan tabah tika berpantang sendiri jauh diperantauan sementelah ini adalah anak pertama buat kami. Alhamdulillah 'ala kullihal, Allah maha Penyayang, Pemberi rahmat, segalanya dipermudahkan..syukur..

abg uwais dah besar tau.. abg uwais jadi anak yang baik, anak yang soleh, abg yang penyayang.. dan juga yang penting sekali hamba Allah yang taat..!! moga dirimu membesar sihat dan dalam petunjuk dan rahmatNya selalu... amiin..

Buat kakak Hanin pula.. yg birthday pada 17hb Dis yang lepas.. ummi juga doakan yang terbaik buatmu.. Allah yardho 'alaik ya habibati.. (^-^)


2 comments:

Ummi AmnaAmzar said...

selamat hari lahir Uwais..smg jd anak soleh, abg yg baik utk adik ye..InsyaAllah..smg sihat selalu dr untie iza,kakak amna & adik amzar

Unknown said...

syukran auntie iza... mg makbul doanya..amiin :-)

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”