Wednesday, June 3, 2009

:: CEPAT SEMBUH SAYANG ::

Assalamu'alaikum wrt...

Hari ini anakanda Uwais pula tak sehat..x sedap badan.. pagi tadi lepas menyusukannya, tak lama lepas tu dengar dia batuk dan mengeluarkan semula susu yang diminumnya tadi.. "uwais muntah bang!" jerit saya.. cepat2 dapatkannya.. kepalanya dah terbaring atas muntahnya... saya bersihkannya basah2kan sikit badannya dan sapukan badannya dengan minyak bayi dan minyak angin di perutnya.. saya terasa dia juga terkena pengangan saya yang belum sehat sepenuhnya.. badannya masuk angin juga... 2 hari ni dia memng x nak makan nasi sangat.. asyik2 nak minum susu je.. ada lah juga makan roti sikit dan nasi beberapa suap..

pagi ni saya pujuknya makan nasi..alhamdulillah dia mahu juga makan.. tapi uwais ni walaupun x sehat, tetap menguntum senyuman dan nak main2.. huhu.. alhamdulillah.. be strong!!

Kesian Uwais.. Doakanlah anakanda kami cepat sembuh! sebentar lagi nak bawanya berjumpa doktor.. dapatkan nasihat yang perlu..

Cepat sembuh ye sayang..!!!

2 comments:

FirJah said...

moga uwais cepat sembuh..
demam nak dapat kemahiran baru tu..hihi

Ilyana Ar Razi said...

cian abg uwais.

smg cpt sembuh!

:: Mutiara Kata ::

“Apabila kau ingin berteman janganlah kerana kelebihannya, kerana mungkin dengan 1 kelemahannya kau akan menjauhinya. Andai kau ingin berteman janganlah kerana kebaikannya kerana dengan 1 keburukannya kau akan membencinya. Andai kau ingin bersahabat janganlah kerana ilmunya kerana apabila dia buntu kau akan memfitnahnya. Andai kau ingin berkawan janganlah kerana sifat cerianya kerana dia tak pandai menceriakan mungkin akan menyalahkannya. Andai kau ingin bersahabat terimalah dia seadanya kerana dia juga manusia biasa.”